Παρασκευή, Οκτωβρίου 27, 2006

one of these days..

.. και εκεί που νόμιζα(χα!)ότι δεν θα αντιμετώπιζα κανένα σοβαρό πρόβλημα με το bloggάκι μου ξαφνικά και out of nowhere τσούπ όλα τα linkάκια στράβωσαν μαζί μου.Βρε καλά μου, βρε χρυσά μου ελάτε πίσω στην θέση σας..αλλά οοοχι αυτά τα πεισματάρικα εκεί στραβομουτσουνιασμένα τείνουν να την κάνουν από τη σελίδα . Χμμμ τώρα δηλαδή εγώ τι να τους κάνω?μήπως να τα αφήσω μέσα στο κόμπλεξ τους να τελειώνουμε?
Βέβαια ηρθαν και αυτά για να κάτσουν σαν κερασάκι στην παράλογη και απ’ολες τις απόψεις άγευστη τουρτίτσα των ημερών.Από την μια ο κύριος Αριανός περνάει την “όλα μου φταίνε” περίοδο(η οποία συμπεριλαμβάνει και το απίθανο ταχυδακτυλουργικό κολπάκι «εξαφανίζομαι μέχρι νεοτέρας»)και από την άλλη μια παρέα που έχει κυριολεκτικά λαλήσει μετά από πολλά και εξίσου παράλογα κερασάκια στην δική τους τούρτα .

Και εγώ, εγκλωβισμένη κάπου εκεί στην μέση ,απλά υπάρχω και προσπαθώ ..
( εντέλει τα παρεξήγησα τα κακόμοιρα .. άτιμε internet explorer , αλλά εγώ έβαλα firefox και βρήκα την υγειά μου)
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics