Κυριακή, Οκτωβρίου 29, 2006

Angel


Spend all your time waiting for that second chance,for a break that will make it ok.There's always some reason to feel not good enough and it's hard at the end of the day I need some distraction, oh beautiful release,memories seep from my veins,they may be empty and weightless then maybe I'll find some peace tonight..

«Μη με πάρεις τηλέφωνο , θέλω την ησυχία μου αυτό το σ/κ.. θα σε πάρω εγώ τηλέφωνο την Δευτέρα …»

Ξυπνάς μια μέρα και νιώθεις ότι μετά από τρία χρονιά αναισθησίας κάτι υπάρχει ακόμα και χτυπά μέσα στο στήθος σου . Την είχα σκοτώσει πραγματικά ..( ή μάλλον αυτό ήθελα να πιστεύω), μπαινόβγαινα στις ζωές ανθρώπων χωρίς να αφήνω κανέναν να με αγγίξει . Δεν άφηνα κανέναν να με πλησιάσει τόσο ώστε να ξυπνήσει την καρδιά μου(συναισθήματα? Όχι ευχαριστώ, δεν θα πάρω). Μετά από μια σχέση σκέτη καταστροφή αποφάσισα να την σκοτώσω( φόνος εκ προμελέτης και ναι δηλώνω ένοχη!)και το έκανα μέχρι που ηρθε αυτός ο εξωγήινος και μου χτύπησε τη πόρτα . Δεν ξερώ πως τα κατάφερε , ίσως ήταν ο τόνος της φωνής του , ίσως το χαμόγελο του , μμμ όχι .. με παγίδεψε με τα ψέματα του!ναι αυτό είναι!δεν εξηγείται αλλιώς και πως γίνεται άλλωστε όταν το πρώτο μηνά μου είσαι αγάπη μου , ψυχή μου και λοιπά σιρόπια και από τα μέσα του δευτέρου μέχρι και τώρα μου το παίζεις χαμένος στις σκέψεις σου και πνιγμένος σε μια ανεξήγητη μελαγχολία για την οποία δεν μιλάς σε κανέναν . Με καλείς στο σπίτι σου δηλαδή και καπάκι με πετάς έξω κλείνοντας μου την πόρτα στα μούτρα .Αλλά βεβαία,όταν μπλέκεις με Αριάνο πρέπει να προετοιμαστείς με τον απαραίτητο εξοπλισμένο(δεν ήξερες? Δεν ρώταγες?), όπως πουχου με λεξικό , μπας και καταλάβεις τι θέλει να πει ο ποιητής . Τι υπομονή να κάνω όταν δεν ξέρω .. και καλά οκ να κάνω( με έχεις συνηθίσει άλλωστε το τελευταίο καιρό ) αλλά όταν γυρίζεις και μου λες “έφτασα σε σημείο που δεν ξέρω τι θέλω” εγώ μετά από αυτό τι πρέπει να σκεφτώ ?Σου ζήτησα να διαλέξεις .. “δεν θέλω να πάρω μια απόφαση τώρα που ίσως μετανιώσω” .. και τώρα εδώ γελάνε . Έφυγες από τον πλανήτη σου για να κανείς κωλο το δικό μου και τα κατάφερες .. συγχαρητήρια .
Χτες όμως το πήρα απόφαση . Δεν θα περιμένω το τηλεφώνημα σου . Δεν θα σε περιμένω πια . Αυτή τη φορά θα κλειδώσω την πόρτα μου και θα πετάξω το κλειδί .

Ποιόν κοροϊδεύω όμως? Αν ξαναγυρίσει( πράγμα απίθανο)θα τρέξω πάλι κοντά του και ας ξέρω τη συνέχεια .. (και εγώ μάλλον ufo είμαι , γι’αυτό ταιριάξαμε)

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics