Δευτέρα, Οκτωβρίου 30, 2006

ffs!get it over with..

Σήμερα και πάλι με το καλημέρα σας το super υπερσύγχρονο (:Ρ) ιντερνετιακό συστηματάκι του κέντρου κλάταρε . Πέντε ώρες το τι κουτσομπολιό έπεσε στη δουλειά δε λέγετε . Σε κάποια φάση μάλιστα σηκώθηκε ο Χρήστος ( ένας πορνοδιαστροφικός συνάδελφος μου)από το γραφείο του ,άνοιξε το ραδιόφωνο και μονομιάς μετατραπήκαμε στο τελευταίο γαβγάδικο του Μπουρναζίου . Πήγα να αφρίσω από τα νεύρα μου .. δηλαδή τους τρώω στην μάπα 6 ώρες καθημερινά πρέπει να συμβιβαστώ και με τα (ανύπαρκτα ) μουσικά τους ακούσματα? Μμμ ναι και έχω πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μου .. Τέλος πάντων .

Μέχρι και τις δέκα μπορώ να πω ότι μ’εκείνα και τ’αλλά το μυαλό μου ήταν απασχολημένο ( συζητήσεις σχετικά με το γάμο της Χριστίνας , η επικείμενη προκήρυξη , τα μπάζα και μη της δημοτικής αστυνομίας και άλλες τέτοιες μαακίες) δεν πέρασε ούτε για μια στιγμή από την σκέψη μου ο Αριανός , όμως όταν τα πράγματα χαλάρωσαν σαν καμπανάκι χτύπησε η πρώτη ιδέα στο μυαλό μου . Βρε μπας και έκανα μαακία που του έστειλα το μήνυμα ? Δηλαδή τώρα μπορεί να μην θέλει να μου ξαναμιλήσει( από εγωισμό or whatever)?Θα μου τηλεφωνήσει άραγε σήμερα ? και άλλα τέτοια κουλά και ανούσια .. κατά τις 12 μάλιστα ήμουν στο παρατσάκ να με πιάσουν τα ζουμιά . Πάλι καλά που η Μένια (άκου όνομα!) με έπιασε παράμερα και χωρίς να ξέρει τίποτα με ξεκίνησε στα «δεν αξίζει για κανέναν να βουρκώνεις» και στα «αν πραγματικά σε αγαπάει θα τα ξαναβρείτε» και όλα αυτά τα παρηγορητικά .. μα καλά κάνω τόσο κρά?(έλεος!). Όπως και να έχει μου ήταν αρκετό ώστε να συμμαζευτώ λιγάκι και να κολλήσω για ακόμα μια φορά το ψεύτικο χαμόγελο στα χείλια μου “όλα πάνε περίφημα” αλλά ποιων κοροϊδεύω ? όλα κατά διαόλου πάνε αλλά οκ Im keeping my coolness όμως μέχρι πότε δεν ξέρω ..

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics