Πέμπτη, Ιανουαρίου 04, 2007

Χτυπώντας μύγες..

Άλλη μια μέρα συγκλονιστικού κωλοβαρέματος στην δουλεία .Εφόσον λοιπόν εξάντλησα όλες τις «εποικοδομητικές» internetιακές ενασχολήσεις μου(blogκοαναγνώσεις και λοιπά site γενικού περιεχομένου)μπας και περάσει η ώρα κατέληξα για ακόμα μια φορά κοιτάζοντας το blogάκι μου. Άλλαξα μερικά link ,έβαλα νέα banners κτλ κτλ και έτσι αφού τελείωσα και με αυτά είπα να γράψω καμία παπαρίτσα μπας και αποβάλω το ξενέρωμα της απόλυτης απραξίας. Τι ωραία ιδέα or so I thought , cause τώρα ανακαλύπτω πως δεν έχω ιδέα για το τι να γράψω! Έχω φάει blogκόλλημα τις τελευταίες μέρες και ενώ αρχίζω ένα κειμενάκι το αφήνω στην μέση γιατί την μια με χαλάει η τροπή που παίρνει και την άλλη γιατί και από τις πρώτες κιόλας γραμμές οι ιδέες στο μυαλό μου έχουν υπερδιπλασιαστεί με αποτέλεσμα να χάνω το μπούσουλα . Ένα χάος πολυαγαπημένα μου παιδία , ένα τραγικό χάος!
Τέλος πάντων , ελπίζω να μου περάσει .. βέβαια η σύγχυση αυτή για να φύγει πρέπει να με αφήσει κάποιος παλιομαλάκας σε ησυχία .Δημιουργήθηκε νέος φυσικός νόμος ο οποίος μιλάει για την ύπαρξη του μαλάκα που μπαίνει σαν σφηνόπ…( εχμ ντροπή!)στην ηρεμία του άλλου μόνο και μόνο για ανασκαλέψει παλιές αμαρτίες και να αναστατώσει την παροντική μας διάθεση(κάτι σαν αντίβαρο σε καιρούς στασιμότητας). Αλλά οκ , όλα έχουν την θέση τους σε αυτό το κόσμο .. άρα αποδεχόμαστε την ανάγκη σου dear μαλάκα και σε συγχωρούμε (διότι you know what they say!once a malakas always a malakas .. you can’t help it!)

Και εδώ σταματώ γιατί το γκαντέμιασα και πλάκωσε δουλίτσα .. γμτ :P
myspace layouts, myspace codes, glitter graphics