Δευτέρα, Οκτωβρίου 30, 2006

The Little Prince


«Γεια σου» είπε στο λουλούδι

Εκείνο όμως δεν του απάντησε

«Γεια σου» ξαναείπε

Το λουλούδι έβηξε . όχι όμως επειδή είχε συνάχι

«Φέρθηκα ανόητα»,είπε στο τέλος . «Σου ζητώ συγνώμη , κοιτά να είσαι ευτυχισμένος».

Του έκανε εντύπωση που δεν παραπονιόταν . Στεκόταν εκεί , σαστισμένος , με την γυάλα στον αέρα . Δεν καταλάβαινε αυτή την ηρεμία και την γλύκα του .

«Μα ασφαλώς σ’αγαπω» , του είπε το λουλούδι. «Δεν το κατάλαβες ποτέ και είναι δικός σου σφάλμα. Δεν έχει σημασία όμως . Αλλά κι εσύ φέρθηκες το ίδιο ανόητα. Κοίτα να είσαι ευτυχισμένος … Άσε την γυάλα. Δεν την θέλω πια»

«Μα ο αέρας..»

«Ε..δεν είμαι και τόσο κρυωμένο .. Το δροσερό αεράκι της νύχτας θα μου κάνει καλό. Λουλούδι είμαι».

«Ναι,μα τα ζώα..»

«Θα χρειαστεί να ανεχτώ δυο τρεις κάμπιες αν θέλω να δω πεταλούδες . Φαίνεται πως είναι πάρα πολύ όμορφες . Αλλά και εμένα ποιος θα μου κάνει επίσκεψη? Εσύ θα είσαι μακριά. Όσο για τα μεγάλα θηρία , δεν φοβάμαι κανένα. Έχω τα νύχια μου».Και έδειξε με αφέλεια τα 4 αγκάθια του. Υστέρα πρόσθεσε «Μην καθυστερείς έτσι, μου την δίνει. Αποφάσισες να φύγεις. Φύγε».Γιατί δεν ήθελε να το δει που έκλαιγε . Ήταν τόσο περήφανο λουλούδι .

Ο πρίγκιπας του δεν ξαναγύρισε και το λουλούδι μαράθηκε από τη μοναξιά .. (και εκείνος σήμερα έφυγε και ίσως να μην τον ξαναδώ, ποτέ).


myspace layouts, myspace codes, glitter graphics