Παρασκευή, Ιανουαρίου 05, 2007

Hell-o!


Greetings and salutations everyone!
Παρασκευή και το ωδείο ξεκινά πάλι μετά από δυο βδομάδες γιορτινών καταχρήσεων. Δυστυχώς ο λαιμός μου ακόμα διανύει την άσχημη και μη συνεργάσιμη περίοδο του και έτσι πλέον δεν γλιτώνω την επίσκεψη στο γιατρό. Άντε να δούμε προς τι η «βραχνάδα» γιατί έχει αρχίσει να μου σπάει τα νεύρα.Να δω σήμερα τι θα κάνω στο μάθημα ..γαργάρες :P
Σκέφτομαι να ζητήσω σήμερα από τον υπεργαμάτο δάσκαλο μου να δοκιμάσω και κανένα ελληνικό τραγουδάκι ..έτσι για αλλαγή.Ίσως το «τυφλές ελπίδες».Νιώθω σε πολύ καλή φόρμα για μια δολοφονία εκ προμελέτης(αν και το αγαπώ πολύ το συγκεκριμένο κομμάτι,παρόλα αυτά υπόσχομαι να του κάνω όμορφη κηδεία)
Κατά τα άλλα ..βαριέμαι.Είμαι στη δουλειά(εξού και τα δίχως περιεχόμενο και ουσία postάκια)και συνεχίζω ακάθεκτη με το συναρπαστικό κυνήγι μύγας(μιλάμε για αναπουπουλιαστική διασκέδαση άνευ ορίων)..Γιορτινές μέρες,άδειες μέρες.. θέλω να φύγω να πάρω τα βουνά :P

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Ένα χρόνο και βάλε σε παρακαλάω να μου τραγουδήσεις, αλλά άτιμο και βρωμερό σκουλίκι μου αρνείσαι!!!

Καλά!!!

Ούτε πρόπερσι (2005->2006), ούτε πέρυσι (2006->2007) μου είπες τα κάλαντα... Κρίμα... πάει το χαρτζηλίκι. Το έχασες.

Θα περάσω καμιά μέρα από τη δουλειά σου με μια κούτα Α4 χαρτιά και θα ζητήσω να με εξυπηρετήσεις εσυ!

4:44 π.μ.  
Blogger Aveline said...

O sadismos kakiasmene gatouli den kanei kalo giati pou ksereis?mporei na to gurisw kai egw kai tote poios se swnei!

12:53 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics