Τρίτη, Απριλίου 24, 2007

What a voice!

Απογευματάκι στη δουλειά και βαριέμαι τη ζωή μου.Κλασσικά εικονογραφημένα bloggοψαχουλεύομαι μπας και περάσει η ώρα..
Περίπου δυο ώρες μετά ανακαλύπτω τον εαυτό μου κολλημένο άγρια πάνω στο ηχειάκι της οθόνης(διότι μην ξεχνάμε στη δουλειά..για ηχεία της προκοπής ούτε λόγος)προσπαθώντας να ακούσω όσο πιο καθαρά μπορούσα μια υπέροχη φωνή,την καινούργια μου ανακάλυψη(σίγουρα παίζουν videoclipάκια στην τηλεόραση,σίγουρα ακούγεται στο ραδιόφωνο,όμως εγώ δεν βλέπω τηλεόραση και είμαι τόσο γκαντέμο ώστε να μην την έχω πετύχει στο ραδιόφωνο..δεν εξηγείτε αλλιώς..που ζω???).
Ο νέος μου λοιπόν εθισμός ακούει στο όνομα Amy Winehouse. Η κοπελίτσα είναι τρελό ταλέντο!Απίστευτη φωνή-μου θυμίζει Macy Gray στο πιο funky της-που πατάει σε jazz-soul ρυθμούς και απογειώνετε μέσα 50’s-60’s επιρροές.Το album «Back to Black»(το δεύτερο που έχει κυκλοφορήσει αν δεν κάνω λάθος)αξίζει μια θέση στις καρδιές όλων.Εγώ προσωπικά το λάτρεψα(το κατέβασα and by tomorrow θα το έχω και στην cdοθήκη μου)

Back to Black


You know I'm no good

5 Comments:

Blogger Vsls said...

Την είχα «γνωρίσει» τυχαία στο πρώτο της δίσκο και την είχα συμπαθήσει αρκετά. Τώρα όμως με τον καινούριο δίσκο έχει ανέβει κατακόρυφα στην εκτίμησή μου τόσο ως πιο ολοκληρωμένη φωνή (και είναι μικρή ακόμα) όσο και στον τομέα παραγωγής του, γιατί η Amy δεν είναι απλά μια ακόμα ωραία φωνή! Ευτυχώς…

2:43 μ.μ.  
Blogger Aveline said...

“δεν είναι απλά μια ακόμα ωραία φωνή”
..τα είπες όλα
(και ας είμαι του rock η κοπέλα αναμφισβήτητα έχει φωνάρα)

4:24 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

τα δύο της album μπορείς να τα βρείς σε ειδικό post στο
dirtyjazz.wordpress.com

8:27 π.μ.  
Blogger Aveline said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

1:35 μ.μ.  
Blogger Aveline said...

σ'ευχαριστω!το blog σου είναι πολύ ωραίο..

1:45 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics