Παρασκευή, Μαρτίου 30, 2007

sniarf βαριέμαι!!!!!

Παρασκευή βράδυ και έμεινα κολλημένη σπίτι να κοιτώ την οθόνη του υπολογιστή μου και να μην ξέρω τι να κάνω για να μην ψοφήσω από υπερβολική δόση πλήξης ή μελαγχολίας.. Ευτυχώς ήμουν προετοιμασμένη για την βαρετή κατάληξη της σημερινής ημέρας. Επιστρέφοντας από το μάθημα φωνητικής(το οποίο by the way σήμερα με έκανε να νιώσω ιδιαίτερα υπερήφανη μετά από ένα καταστροφικό μήνα μπαζοεπιδόσεων)προμηθευτικά με το απαραίτητο -saviour stock for boring nights- δηλαδή ένα extra πακέτο Marlboro,μπυρίτσες και kinder ότι να’ναι σοκολατίτσα(σλουρπ!),πήρα και τον Diego μου αγκαλίτσα(ως αγχολυτικό) και θρονιάστηκα περιμένοντας να βαρεθώ σε τέτοιο σημείο ώστε να απελπιστώ και να πάω για ύπνο.
Ιχ μου την δίνει όταν δεν μπορώ να βρω παρέα για να βγω..
Παλιότερα γούσταρα τρελά την μοναξιά μου.Περνούσα άπειρες ώρες στο δωμάτιο μου, έκλεινα και το κινητό και δεν μ’ενιαζε τίποτα.Μετά ηρθε και ο Κωστής ο οποίος συμμερίζονταν την σπιτογατισια φύση μου και χουχουλιάζαμε με τις ώρες παρείτσα στο δικό του δωμάτιο.Μιλάμε για το τραγικό λιώσιμο αλλά το απολάμβανα μέχρι εκεί που δεν πάει . Όμως άλλαξα και το σπίτι μου δεν με χωράει.Δεν ξέρω γιατί απλά δεν αντέχω να μένω μέσα.
Τα μαθήματα φωτογραφίας και η φωνητική λόγω Πάσχα σταμάτησαν και νιώθω πραγματικά αίσχος!Καλά δεν είναι μόνο επειδή μου έδιναν μια ακόμα αιτία να φύγω αλλά κυρίως γιατί με κάνουν να νιώθω απόλυτα ευτυχισμένη..Γουστάρω ατελείωτα!
Το μοναδικό πράγμα που σχετικά με παρηγορεί(κοίτα που φτάσαμε)σε αυτό το ανεπιθύμητο διάλλειμα είναι η εργασία που έχω αναλάβει και έτσι εκτός από τις βόλτες στην Αθήνα
by night&day(η σχιζοφρενής φωτογράφος με την Nikon)θα το εκμεταλλευτώ για να πάω και καμία εκδρομούλα Ναύπλιο,Χαλκίδα ή Πάτρα..και πάλι καλά..

Εντέλει ο συνδυασμός μπύρα,Diego,blog(reading & writing)απέδωσε..πάω να οριζοντιωθώ.

Καληνύχτες

2 Comments:

Blogger Little A said...

Xaxaxa
Κάτι μου θυμίζουν όλα αυτά!
Εγώ θα πάρω το ρόλο της σχιζοφρενούς φωτογράφου με τη Sony :P

5:46 μ.μ.  
Blogger Aveline said...

έλα τότε να κάνουμε παρέα!Θα γίνουμε ο φόβος και ο τρόμος της μεγαλούπολης..think about it! >:)
Καλές γιορτές Little A!

8:17 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics