Δευτέρα, Φεβρουαρίου 26, 2007

Cat attack

(Η Miu μου εν ώρα μητρικής υπηρεσίας)

Καλημέρα,

Σήμερα λοιπόν σκέφτηκα να ανεβάσω μερικές φωτογραφίες των ψιψίνων μου γιατί πολύ απλά βαριέμαι να γράψω.. (μου την δίνουν οι Δευτέρες)


(Η Lupe λίγο πριν επιχειρήσει να ανεβεί στο γραφείο μου..είχε βάλει στο μάτι το καλαμάκι του φραπέ)

(μετά την πρώτη αποτυχία ξανάκαταστρώνει νέο σχέδιο δράσης)

(Ο Diego αγουροξυπνημένος)

(Αφού δεν της κάθισε το καλαμάκι σκέφτηκε να εκδικηθεί το καλώδιο της μηχανής μου)

(Δυο απο τα μωρά της Miu..έχουν κανένα τριήμερο που άνοιξαν τα μάτια τους και είναι τόooσο όμορφα)

(μα τι ατσούμπαλα κρατάω το κακόμοιρο!ιχ ιχ)

:)))

1 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Μιάου...
Πότε θα με αφήσεις να τα χαιδέψω και εγώ τα γατούλια;

1:22 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics