Τετάρτη, Φεβρουαρίου 14, 2007

Ένας ακαθόριστος ψίθυρος..

Τρίτη και οι εικόνες που τόσο βαθιά χαράχτηκαν στη μνήμη μου από το ταξίδι στην νεραιδοχώρα σιγά σιγά κατασταλάζουν αφήνοντας μια γλυκιά γεύση στο στόμα μου σαν την τεντούρα που με συνόδευε απαλύνοντας την απογοήτευση της επιστροφής.
Κανονικά λοιπόν θα έπρεπε να γράψω για τα Καλάβρυτα.Για τους ανθρώπους,τις μυρωδιές, τα χρώματα,όμως αντίθετος,σκέφτομαι απλά να αναφερθώ στο φαντασματάκι που άθελα μου με συνόδεψε στοιχειώνοντας το τριήμερο μου.Ταξιδέψε μέσα στο βαλιτσάκι της φωτογραφικής μου μηχανής,τρύπωσε μέσα στο«ταξίδι στην άβυσσο»του
Pessoa,ανακάτεψε τις σκέψεις μου ζητώντας τον δικό του χώρο,απαιτώντας συνεχώς την προσοχή μου.Άραγε με μισείς ακόμα?

“Δεν τολμώ πια να πω πως σ’αγαπώ,αλλά θα σ’αγαπώ για πάντα.Εσύ σίγουρα δε μ’αγάπησες..Εσύ..”

Νόμιζα πως σε είχα χάσει μικρό μου φαντασματάκι.Σε έψαχνα μήνες όμως εσύ πουθενά! Έφτασα μάλιστα σε σημείο να πιστεύω πως σε είχα πετάξει άθελα μου.Λυπήθηκα πραγματικά όμως έμαθα να ζω χωρίς εσένα.Τώρα που ξαναγύρισες δεν μπορώ να αντέξω την παρουσία σου,μικρό μου.Η ζωή μου έχει αλλάξει,έχει γεμίσει με τόσο όμορφα πράγματα που εσύ δεν μπορείς να ακολουθήσεις.Έμεινες στο παρελθόν και σκούριασες μαζί του.
Θα σε κοιτάξω για μια τελευταία φορά,θα σου χαμογελάσω ύστερα θα σε κρύψω καλά μέσα στο κουτάκι των αναμνήσεων μου.Καληνύχτα..

1 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Άτιμα όντα αυτά τα φαντασματάκια...
Εμφανίζονται όταν δεν πρέπει και σου ανακατώνουν τη ζωή τη στιγμή που νόμιζες ότι τα έχεις εξαφανίσει.

Άν έχεις ξεκαθαρίσει μέσα σου ότι δεν σε αγγίζουν καλώς, όμως όταν κατά βάθος διαπιστώνεις ότι σου λείπουν; Ότι η παρουσία τους σε έκανε εσένα πιο ζωντανό; Ότι ίσως θα μπορούσες να μείνεις μαζί τους για πάντα μονάχα στο μυαλό σου ενώ αυτά σε έχουν ήδη εγκαταλείψει; Τότε τι; Αξίζει να κλαις για φαντάσματα και θολές εικόνες; Για αναμνήσεις που είναι τόσο μακρινές; Για χαμόγελα που αν και τόσο ξεχασμένα πάντα σου δίνουν την ίδια αίσθηση χαράς;

Γιατί να προσπαθεί κάποιος να τα ακολουθήσει μέσα από τους τοίχους όταν η ίδια η φυσική μας υπόσταση δεν δύναται να το επιτύχει;

Τελικά, καλύτερα να έχεις αγαπήσει και να προχωράς για κάποια επόμενη καλύτερη αγάπη ή να μένεις στα παλιά που δεν θα έρθουν ποτέ ξανά;

8:51 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics