Δευτέρα, Ιανουαρίου 29, 2007

…μιλώντας για γκαντεμιές

Τι έλεγα στο χτεσινό post μου για την γκαντεμιά του Ιανουαρίου? Ε λοιπόν αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά στην συσσωρεμένη apisteftable γκαντεμιά της σημερινής ημέρας . Έχουμε και λέμε..

8:10 φτάνω (αργοπορημένη όπως πάντα) στη δουλειά όπου πριν καλά καλά ανοίξει το μάτι μου μαθαίνω ότι Ααα . 2 συνάδελφοι απουσιάζουν, ο ένας λόγω ασθένειας και ο άλλος λόγω κολοβαρεματικής αδειούλας Βου. Ο συνάδελφος 3α πήγε μεταφορών (άρα καλά κρασιά)και ο συνάδελφος 4α θα περάσει ολόκληρο το πρωινό και βάλε στο πρωτοδικείο για να ετοιμάσει κάποιες εκκρεμότητες του κέντρου. Περιττό να πω το πόσο ατελείωτα μαλάκας έμεινα εκείνη τη στιγμή! Τι σημαίνουν όλα αυτά? Ότι μέχρι τις 14:00 μου βγήκε η πίστη και όλοι οι άγιοι απαρτία…

14:00( τώρα αρχίζει το real fun της υπόθεσης)Επιτέλους τελειώνω με τις τρισκατάρατες εργατώρες μου και με το χαμόγελο της επιτυχίας( που δεν σκότωσα κανένα πολίτη από την κούραση και τα νεύρα μου)πάω να μαζέψω τα πράγματα μου και να γίνω καπνός! Εκείνη τη στιγμή μπιπίζει το κινητό μου.. μήνυμα! Πάω να πάρω τηλεφωνάκι για να απαντήσω αλλά ναι ΧΑ θα’θελα! Η cosmote αποφάσισε να μου κόψει την σύνδεση επειδή αργοπόρησα την πληρωμή του λογαριασμού 3 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΜΕΡΕΣ! Δεύτερη έκφραση μαλάκα σχηματίζετε στη μούρη μου. Σκέφτομαι ότι δεν γίνεται και ότι κάποια zuperoμαλακία παίζετε πίσω από την πλάτη μου.. Σκέφτομαι οκ θα τους πάρω τηλέφωνο στέλνοντας τους απλά και τυπικά στο διάολο (διότι sry κιόλας αλλά δουλεύω τα πρωινά κύριε οτε που να προλάβω γαμώ την τύχη σας?)..

14:30 Φτάνω σπίτι .. πάω να τους πάρω τηλέφωνο από το σταθερό έχοντας ήδη μπριζώσει τρελά και δεν ακούω τίποτα! Το ασύρματο ψόφιο! Ούτε μπιπ ούτε τίποτα …Κοιτάζω η δύστυχη μπρίζες , βύσματα όλα μια χαρά.. ε εκείνη τη στιγμή ένιωσα το εγκεφαλικό να πλησιάζει! Έμεινα ακίνητη, αγνάντεψα για μερικά λεπτά το ταβάνι παίρνοντας βαθιές αναπνοές για να μην γίνει η έκρηξη και έφυγα σούμπιτη για το μπουρδελομαγαζάκι του οτε..

14:45 αριβάρω.. μπουκάρω μέσα βγάζοντας καπνούς! Τα ταμεία κλειστά( άρα πάει το κινητό ) και ο ευγενικός χοντρομαλάκας υπάλληλος μου ανακοινώνει με χαμόγελο ότι η περιοχή δεν έχει γραμμή λόγω καλωδιακής βλάβης.. Το τι έγινε εκεί μέσα δεν θα το αναφέρω καν.. μόνο την αστυνομία δεν φέρανε!

15:10 Φεύγω με μια έκφραση στο πρόσωπο μου που μόνο ένας ανικανοποίητος μανιακός δολοφόνος θα είχε.. και προσπαθώ να βρω ένα γαμωταρίφα να με πάει σπίτι προτού γίνει η πυρηνική έκρηξη και εξαφανίσω από τον χάρτι τον δήμο Περιστερίου...και περιμένω.. και περιμένω..και περιμένω..ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ!Να έχω σκάσει!..και καλά το περίμενε..τον αέρα που είχε σηκωθεί που τον πας?Από τα νεύρα μου κάπνιζα σαν φουγάρο ο αέρας να μην με αφήνει να ανάψω τσιγάρο,για να τα καταφέρω έπρεπε να χωθώ σχεδόν ολόκληρη μέσα στο παλτό μου, με αποτέλεσμα το αυτονόητο!..ε αυτή τη στιγμή πρέπει να έχω κάψει και μια ολόκληρη τούφα απ’τα μαλλιά μου!)

15:35 Επιτέλους σπίτι ..Χωρίς κινητό , χωρίς σταθερό , χωρίς internet (omg) σε κατάσταση κατάρρευσης σκέφτομαι τι να κάνω ώστε ααα. Να επικοινωνήσω με μια φίλη που σήμερα της είπα ότι θα βρεθούμε μετά από πολλές απανωτές ακυρώσεις Βου. Με τον κολλητό μου που μεθαύριο φεύγει για στρατό και έλεγα μπας και τον δω σήμερα για κανένα ποτό και Γου τον father μου για να τον ειδοποιήσω ότι αύριο λήγει η προθεσμία πληρωμής του γαμωτεβε διότι ως γνωστών ότι θυμάμαι χαίρομαι (του οποίου τα χρωματιστά χαρτονομίσματα δεν τα διαθέτω γιατί μετά το shopping therapy της κολάσεως που έκανα της προάλλες δεν μου έχει μείνει μια..και πάλι καλά που κράτησα για το γαμωκινητό αλλά αυτό θα το αφήσω ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ)..Λοιπόν έχουμε και λέμε…σήματα καπνού? Καίγοντας τον λογαριασμό του οτε (σε ένδειξη διαμαρτυρίας?) ..σήματα mors (και να ξερα λες και ξέρουν οι άλλοι?) Με τα ελτα?( τέτοια ώρα τέτοια λόγια) Με ταχυδρομικό περιστέρι?(προλαβαίνω να πιάσω ένα τώρα ,να το εκπαιδεύσω και να κάνω την δουλειά μου?και όλα αυτά το πολύ μέσα σε μια ώρα? εεε? ιχ ιχ ιχ ιχ #$%#&^# εγκεφαλικό ιχ ιχ ιχ%#$%#@ )…Με courier????(βρε δεν πάνε στο διάολο όλοι τους!!)

Λεπόν σε..χμμ…1ωρα πρέπει να είμαι στο γραφείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης(!?!)όπου και θα μαζευτούμε για να κανονίσουμε για το μάθημα φωτογραφίας.. Ελπίζω να μην ανοίξει η γη να με καταπιεί ,να μην μου ρθει ο ουρανός καπάκι,να μην με πατήσει αυτοκίνητο-φορτηγάκι-νταλίκα-οδοστρωτήρας-αγροτικό-ΠΑΠΑΚΙ και γυρίσω σπίτι μου ολόκληρη και όχι σε κομμάτια(και αναρωτιέμαι τώρα εγώ..την γαμάς την τύχη σου ή δεν την γαμάς?)!Ελπίζω επίσης η γκαντεμιά της σημερινής ημέρας να εξαντλήθηκε έτσι ώστε να μην αναγκαστώ να συνεχίσω αυτό το καταραμένο ποστάκι..

18:00 οκ απλά είμαι τρελά χαρούμενη!Όχι μόνο την έβγαλα καθαρή στο πήγαινε – έλα ΑΛΛΑ γνώρισα και την φωτογράφο που θα μας κάνει μάθημα κάθε Δευτέρα-Τετάρτη και είναι απίστευτη και επιτέλους η βλάβη του σταθερού αποκαταστάθηκε(τώρα μας μένει μόνο να δούμε πότε θα επισκευαστεί ο δυσλειτουργικός εγκέφαλος τους!),εξού και το net (ρε μπας και τα καντήλια να έπιασαν τόπο?)…τέλος καλό όλα καλά υποθέτω!χουρέι!!!!

2 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Γκαντεμοδυναμική και γκρίνια σε όλο της το μεγαλείο.

Ηρέμησε βρε Avelinaki, η ζωή δεν είναι γκρίνια και κακά.

Περιμένω να διαβάσω ευχάριστα πράγματα για τα μαθήματα φωτογραφίας. Και μην κάνεις ότι δεν αναφέρεις τίποτα...

Η ζωή είναι ωραία αν είσαι διατεθιμένη να την δεις έτσι.

Φιλιά :*

2:08 π.μ.  
Blogger Little A said...

Κάποια στιγμή θα τα θυμάσαι αυτά κ θα γελάς. Τουλάχιστον γράφοντάς τα, τα έβγαλες από μέσα σου κ ελπίζω αυτό να σε βοήθησε κάπως.
Περαστικά με τις τενοντίτιδες/λαρυγγίτιδες που σε ταλαιπωρούν.
Μπόρα είναι θα περάσει.
Φιλιά!

11:37 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics