Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2007

Greetings!

Έχουν περάσει τόσες μέρες από την τελευταία φορά που έγραψα ποστάκι στο blog μου και αυτό γιατί εδώ και κανένα μήνα με ταλαιπωρεί το δεξί μου χέρι. Τενοντίτιδα για να ξεκινήσει καλά αυτή η χρονιά και μου σπάει το νευρικό μου σύστημα! Είμαι αναγκασμένη να χαπακώνομαι με αντιφλεγμονώδη και στη δουλειά να το κρατώ δεμένο για να αποφύγω τις ανεπιθύμητες απότομες κινήσεις που επιβαρύνουν τον καρπό μου.. δηλαδή τρέχα γύρευε! Το δε γαματο της φάσης είναι ότι στη προσπάθεια μου να μην το κουράσω (γιατί με ταράζει στο πόνο) ρίχνω περισσότερη πίεση στο αριστερό το οποίο, όπως ήταν φυσικό,έχει αρχίσει να τα φτύνει!Το μόνο που μένει τώρα είναι να γίνουν σετακι αυτά τα δυο.Τότε να δω τι στο καλό θα κάνω..

..Συνεχίζοντας λοιπόν το συνοπτικό γκαντεμο-tour(Ιανουάριος 2007 και μη χειρότερα!)φτάνουμε στην επίδοξη(αλλά πολύ υπολογίσιμη)προσπάθεια του λαιμού μου ο οποίος κάνει φιλότιμες προσπάθειες ώστε να γίνουν τα νεύρα και η ψυχολογία μου ζαρτιέρες(..μια αναβάθμιση διακρίνω)!τι συμβαίνει λοιπόν και μ’αυτό?..Έχουμε και λέμε..Δυο ιώσεις καπάκι μου αφήσαν ένα αναμνηστικό δώρο για να τις θυμάμαι. Λαρυγγίτιδα!Πράγμα μου δεν θα με ανησυχούσε γιατί στη τελική σιγά τα ζαρζαβατικά.. δεν είναι δα και κάτι τόσο ασυνήθιστο,όμως η μαακία έχει κρατήσει πάνω από δυόμιση βδομάδες!Ξεκίνησα λοιπόν και εγώ μια ειδική αντιβιωσούλα(οι χίλιες και μια χρήσεις του πατέρα φαρμακοποιού)σε μορφή σπρέι μπας και δω άσπρη μέρα.

Παρόλα αυτά ευτυχώς έχω και καλά νέα.Το πρώτο και καλύτερο είναι ότι επιτέλους θα ξεκινήσω τα πολυπόθητα μαθήματα φωτογραφίας!Τη Δευτέρα έχουμε την πρώτη μας συνάντηση για να κανονίσουμε τις μέρες/ώρες άρα υπολογίζω ότι αρχές του μήνα θα μπει και αυτό στο πρόγραμμα μου(very cool indeed!!). Αχ νιώθω απίστευτα ενθουσιασμένη!!!!.

Tο δεύτερο νέο είναι ότι σχεδιάζω τετραήμερη απόδραση με την κολλητή μου, με προορισμό τα Καλάβρυτα, 8 με 11 Φεβρουαρίου. Επιτελούς θα φύγω για μερικές ημέρες από την καταραμένη Αθήνα!! Hehehehe!!!! Πραγματικά αυτή η εκδρομούλα είναι ότι πρέπει για να αναπτερωθεί η ψυχολογία μου.. Τέσσερις μέρες μακριά από τους πάντες και τα πάντα.. Κλειστό το κινητό ,πολλές φωτογραφίες(κοίτα Ιάπωνας τουρίστας), αραλίκι και όλα αυτά τυλιγμένα σ’ένα πανέμορφο τοπίο. Απλά γαμάτο!

Until next time .. こんばんは!!!

1 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Άντε μικρούλα. Περιμένω χαμογελαστές φωτογραφίες χωρίς μαυρίλα. ;)

10:30 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics