Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2007

The Chain BlogGame


5 things you wished you never knew about me

Η SilentSoul μου πέταξε το blogομπαλάκι και φυσικά δεν μπορώ παρά να δεχτώ την πρόσκληση και να ζητήσω από την Little A να συνεχίσει..

1.Δηλώνω ΑΠΟΛΥΤΑ εθισμένη(και διόλου μετανοημένη, μα μήδε απενενοημένη)στα ακόλουθα :
Σοκολάτα (και σιγα που θα πρωτοτυπούσα σ’αυτό)
CocaCola (χροοοονια ατελείωτα)
Μακαρονάδα (μιλάμε για τρελό βαθμό καψίματος)
Marlboro lights (και δεν σκοπεύω να το σταματήσω ..ναι! είμαι ένοχη!)
Στον ύπνο (μπορω να κοιμάμαι non stop για ωρεεεες)
Στο pc μου(το αγαπώ!)
Στον Diego μου(ο πανέμορφος και πανέξυπνος γατούλης μου..)
..και σ’αλλα πολλαααα

2.Μια βαθιά μου επιθυμία είναι να ασχοληθώ με ακτιβισμό που να σχετίζεται με την φαλαινοθηρία .

3.Υπάρχουν στιγμές(και τώρα τελευταία συχνά πυκνά)που εύχομαι να πατήσει νταλίκα την γειτόνισσα μου

4.Έχω μετανιώσει για πολλά συγνώμη που έχω πει .. μερικά άτομα απλά δεν το αξίζουν .

5.Πριν περίπου 3 χρόνια κάποια γαμάτη συνάδελφος μου έκανε καταγγελία εναντίων μου η οποία μάλιστα έφτασε μέχρι και τον δήμαρχο ..και η κατηγόρια? σατανισμος! Παραδέχομαι πως γέλασα ατελείωτα !!!και για να μη παρεξηγηθώ η εξήγηση είναι πολύ απλή. Η εν λόγω συνάδελφος με είδε μια μέρα να μπαίνω στο site των cradle of filth! Οκ ο Danny κρατούσε στο χέρι του κάτι εντόσθια ..εγώ τι φταίω?(ααα μεγάλη φαντασία έχει ο κόσμος!)

1 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Ουυυυυ six hundred and sixty and sixty six... ουυυ

χαχαχαχα... καλό!!! πολύ καλό!!!

12:57 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics