Τετάρτη, Μαρτίου 21, 2007

Που να του πέσει σακί με κοπριά στο κεφάλι!

Μου την σπάνε ρε γαμώτο οι ταρίφες.. κάθε φορά,δεν ξέρω πως τα καταφέρνω, πέφτω στους πιο ανεγκέφαλους σπασαρχίδιδες της κίτρινης φυλής..δεν τους αντέχω άλλο!Δεν είναι δυνατών να μπαίνω στο γαμώ τετράτροχο τενεκέ σου ρε πούστη μου,να σου τα σκάω και παρόλα αυτά να με αναγκάζεις να ακούω στη διαπασών τα πλέον πιο τελειωμένα σκατοσκυλάδικα που έχει η Ελληνική υποκουλτούρα να λανσάρει.
Ρε να βάζω το δύστυχο
mp3player μου στο τέρμα και να εξακολουθώ να ακούω στο background τα γαβγίσματα των τελειωμένων!Και το δε γαμάτο?Να του ζητώ να χαμηλώσει τη παλιοσαβούρα που τραγουδά και ο τυπάς να κάνει πως δεν μ’ακούει! For Fuck Sake ρε μαλάκα.. ταξί έχεις όχι σκυλάδικο με ρόδες!!

Τα νεύρα μου ζαρτιέρες!

5 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Next time call me να σε πάω όπου θες.
Το ραδιόφωνο μου δικό σου. :P

Γκρίιιιιινια

11:05 μ.μ.  
Blogger Aveline said...

gkriniazw kai m'areseiiiiii!:P:P:P

2:37 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σε πειράζω βρε μικρούλα...
Δεν είσαι γκρινιάρα... :D :P

11:50 π.μ.  
Blogger Aveline said...

mipws auto to post einai apotelesma tis gkrinias pou efages epeidi me apokaleis gkriniara???lew twra egw..
:P

11:56 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Εεεε όχι ακριβώς.
Αλλά εσύ το είπες ότι μου γκρίνιαξες όχι εγώ. :P

Θα έλεγα περισσότερο ότι πολύ γλυκά και χαριτωμένα μου υπενθύμισες πόσο χαρούμενο και θετικό άτομο είσαι. (Τι είπα τώρα, ε;) :P

Just kidding little one.

12:50 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics