Τρίτη, Μαΐου 01, 2007

Χουρέι!!!

Σήμερα το πρωί έμαθα ότι οι Therapy θα εμφανιστούν στις 11 του μήνα στην «Τεχνόπολις» στο Γκάζι,στο πλαίσιο του Vinyl Stories Festival.. Περιττό να πω ότι γουστάρω τρελά
και α τ ε λ ε ί ω τ α !!!! Έχω ήδη κάνει τα τηλεφωνήματα μου(γιατί μια συναυλία θέλει και καλή παρέα)και ανυπομονώ να τους δω!
Με εφαλτήριο λοιπόν τους Therapy ξεκίνησα και το καθιερωμένο«τι με περιμένει φέτος το καλοκαίρι».Έχουμε και λέμε ..

- Faithless 12 Ιουνίου στο Θέατρο Λυκαββητού(αν και ψήνομαι να πάω η μέρα δεν βολεύει γιατί 2 μέρες μετά έχει..)
- Placebo 14/6 (επίσης) στο Θέατρο Λυκαβηττού.Πέρσι δεν τους είδα,αλλά από τα σχόλια που άκουσα μάλλον καλά έκανα..παρόλα αυτά φέτος δεν τους χάνω ο κόσμος να χαλάσει!
- Dolores O’Riordan (εντέλει πολύ μου πάει ο Λυκαβηττός) στις 23/6.. Μετά την διάλυση των Cranberries(μαύρη μέρα) η Dolores επιστρέφει στα γνωστά μουσικά της μονοπάτια με το release του πρώτου της solo album με τίτλο “Are you listening”.Δυστυχώς το πρώτο singlάκι του δίσκου δεν με άφησε ικανοποιημένη.Το “ordinary day” είναι ένα ordinary(ψιλοχλιαρό για τα δικά μου ακούσματα)τραγουδάκι που το ακούς μια φορά και αν έχεις την κακιά συνήθεια να συγκρίνεις βγάζεις άνετα το συμπέρασμα ότι δεν φτάνει ούτε στο ελάχιστο τα απίστευτα κομμάτια που έγραφε στις μέρες των Cranberries(μάλλον την επηρέασε η μητρότητα). Παρόλα αυτά εξακολουθώ να είμαι λάτρης της φωνής της(από το 1994 if I’m not mistaken) και φυσικά θα είμαι εκεί..
- Buena vista social club στο θέατρο Βράχων στις 29/6 .Εδώ παίζει πρόβλημα.. Δεν γουστάρω να πηγαίνω μόνη μου σε συναυλίες και για την συγκεκριμένη πολύ αμφιβάλλω αν θα βρω έστω ένα άτομο που να θέλει να με ακολουθήσει..
- 18/7 James-Air-Tori Amos στο Fly Beeyond Festival(Ολυμπιακό στάδιο).Μια νέα πολλά υποσχόμενη διοργάνωση η οποία έβαλε James με Tori Amos και με έστειλε αδιάβαστη (καλέ πότε έγινε η επανένωση των James??? )

Όλα αυτά τα ωραία λοιπόν φέτος το καλοκαίρι.. δεν μπορώ να πω, μου έφτιαξε την διάθεση ο συναυλιο-καταιγισμός!Να δω πόσα θα σκάσω,που θα σκάσω από το κακό μου όταν μάθω και τις τιμές των εισιτηρίων(με τους μαλάκες που έχουμε μπλέξει!)

2 Comments:

Blogger Little A said...

Τι είπες τώρα....
James μαζί με Amos?
Δεν το είχα ακούσει αυτό.
Μια χαρά!
Μέχρι να μάθουμε τις τιμές των εισιτηρίως όπως είπες κ εσύ!

4:48 μ.μ.  
Blogger Aveline said...

καλά άσε!(νιώθω το πρόωρο εγκεφαλικό να μου χτυπάει τη πόρτα!)..εγώ υπολογιζω ότι θα σκάσω ΜΟΝΟ για τις συναυλίες του Ιουνίου καμία 150ρα.. Θα μου τα φάνε οι μπάσταρδοι διοργανωτές!!!!

8:47 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics