Κυριακή, Νοεμβρίου 26, 2006

Αδιέξοδο

Χαζεύοντας το πληκτρολόγιο μου και αγγίζοντας τα πλήκτρα περιμένω όλα αυτά τα μικρά σκόρπια γραμματάκια να μπουν σε μια σειρά στο μυαλό μου και να φτιάξουν λέξεις καθρέφτες των σκέψεων που πνίγονται μέσα στην τρικυμιά του μυαλού μου. Εικόνες σύντομες σαν το φλας φωτογραφικής μηχανής,από ταξίδια που πέρασαν και άλλα που θα έρθουν τρενάρουν το παρών,αναστατώνοντας την κουρασμένη μου ψυχή, τάζοντας περιπέτειες που ξέχασα να ζήσω.Αχ πως ξέχασα να ζήσω?..Κλείνω τα ματιά και προσπαθώ να εξηγήσω στον δυνάστη του εγώ μου πως η θάλασσα είναι πια πολύ μακριά.Τη διαδρομή λησμόνησα όταν ένιωσα τον άνεμο να αλλάζει πορεία.Ο χάρτης των αισθήσεων ξεθωριάζει κάνοντας την καρδιά να καλπάζει παλεύοντας με την ίδια μου την ύπαρξη.Παλμοί που καταρρέουν καθώς οι στιγμές σαν την άμμο μιας κλεψύδρας γλιστρούν και με τελεύουν.

Όμως ανοίγοντας τα μάτια δεν μπορώ παρά να αποδεχτώ το σήμερα.Αυτό που μου έμεινε και δεν είναι λίγο.Όλα τα αλλά ας περιμένουν.Δεν είμαι έτοιμη ακόμα να δεχτώ την αλμύρα της μητέρας και ας την απογοητεύω για ακόμα μια φορά.Όταν την ξαναδώ θα της ζητήσω συγνώμη.Ξέρω πως θα με συγχωρήσει,δίνοντας την μυρωδιά του ιωδίου για να με ξανανιώσει.Το πνεύμα μπορεί να ταξιδεύει μέχρι την αγκαλιά της όμως το σώμα πρέπει να παραμείνει ακίνητο μέχρι να γιάνει…Περνώ βαθιά αναπνοή και πάλι απ’την αρχή.

4 Comments:

Blogger ναυαγός said...

Θα ήθελα να μπορώ και εγώ να γράψω έτσι. Προς το παρόν θα αρκούμαι να διαβάζω τα δικά σου post.

10:28 π.μ.  
Blogger ναυαγός said...

Προσπαθώ να στείλω comment και δεν μπορώ. Μ'αρέσουν πολύ τα post που γράφεις

10:32 π.μ.  
Blogger Aveline said...

Καλησπέρα..σ’ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :))

(όσο για τα comments..problem solved!!)

12:40 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

oups!!! χαμογελώ πονηρά. Θα πρέπει να αρχίσεις να προσέχεις....αρχίζεις να πλησιάζεις το cyberspace όπως πολύ πετυχημένα όρισε ο William Gibson στο βιβλίο του Neuromancer.

"Cyberspace. A consensual hallucination experienced daily by billions of legitimate operators, in every nation, by children being taught mathematical concepts... A graphic representation of data abstracted from banks of every computer in the human system. Unthinkable complexity. Lines of light ranged in the nonspace of the mind, clusters and constellations of data. Like city lights, receding,."

Για ένα να είσαι σίγουρη there is "No Maps for These Territories"

Σχετικά links για να διαβάσεις περισσότερα.

http://en.wikipedia.org/wiki/No_Maps_for_These_Territories
http://en.wikipedia.org/wiki/Neuromancer

χαίρομαι όταν συναντώ στο internet τέτοιες σκέψεις.. επιβεβαιώνουν την θεωρία.

Χερετισμούς Γιάννης.

10:27 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics