Τρίτη, Νοεμβρίου 14, 2006

jazz!



Ξυπνώντας απότομα το πρωί – καμία μαακία όνειρο θα έβλεπα πάλι – κοίταξα αγχωμένη το ξυπνητήρι μου..7:45 !
«εμ οκ» λέω ψύχραιμα «θα αργήσω λιγάκι στην δουλειά..σιγαααα μωρέ»!
Όμως αστραπιαία τα μάτια μου γούρλωσαν(σαν να άκουγα από τώρα dolbysurround την γκρίνια της προϊσταμένης μου)«πω και ποιος την ακούει τώρα!!»μονολόγησα ενώ άρχισα σαν την τρελή να ντύνομαι με ότι έβρισκα μπροστά μου(ευτυχώς το αποτέλεσμα δεν παρέπεμπε σε Γερμανό τουρίστα)και αφού πάτησα τις γατούλες μου κάνα δυο φορές, βγικα πετώντας από το σπίτι ψάχνοντας για ταξί(θρυλικέ ταρίφα)..Εντέλει στην δουλειά έφτασα κατά τις 8:10 πράγμα πολύ cool όμως έλα που ξέχασα κάτι!..αχ καλέ Τρίτη είναι!Σήμερα πιάνω δουλειά στη 13:00 το μεσημέρι!..Για ποτέ μεταμορφώθηκα σε βρομόστομο νταλικέρη ούτε που το κατάλαβα..αφού με στόλισα λοιπόν καλά καλά,πήρα πάλι το δρόμο για το πίτι μου.



Το κουνιτό μου κατά τις 12 άρχισε να χτυπάει(ειδοποίηση να ξεκολλήσω από το pc και να αρχίσω να ετοιμάζομαι πάλι για το ίδιο λούκι)..Φυσικά τώρα η φάση ήταν διαφορετική .. Ντύθηκα με το πάσο μου και πήγα κυρία στην δουλειά..
Φτάνοντας το μάτι μου έπιασε σε κάτι περίεργο..Αστυνομία,προστατευτικές κορδελίτσες and all that jazz.Πήγα λοιπόν κοντά και ρωτώντας ένα συνάδελφο μαθαίνω ότι πήρανε τηλέφωνο για να μας ειδοποιήσουν ότι τάχα μου μας βάλανε εκρηκτικό μηχανισμό(μμμ ναι lol).Τι όμορφη γιούχου κατάσταση!..αναπουπουλιάσαμε και σήμερα!..έτσι κατευθύνθηκα και εγώ μέχρι την πλησιέστερη φραποπηγή και έλιωσα κοιτώντας το ταβάνι για κανένα 2ωρο.Βεβαια μ’αυτά και μ’αυτά έμαθα και κάτι πολύ σημαντικό.
Οι συνάδελφοι μου είναι στόκοι στο τάβλι! :P

3 Comments:

Blogger manosantonaros said...

Ωραίο κείμενο, ωραία περιγραφή κάτι τόσο απλού...

11:52 μ.μ.  
Blogger manosantonaros said...

Πέρασα καλαά διαβάζοντας σε... μόνο που το ξύπνημα είναι έημπνευσή σου, εεεεε LOL

11:52 μ.μ.  
Blogger Aveline said...

nai ton teleytaio kairo ekana eksaskhsh in the art of sleeping..

;P

3:18 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics