Παρασκευή, Μαΐου 18, 2007

Τέλος εποχής

Σκεφτόμουν τις προάλλες πόσα πολλά έχω χάσει στη ζωή μου.. πόσες φορές μετάνιωσα για κάτι που έκανα ή άφησα να μου συμβεί.Δεν είμαι από τους ανθρώπους που τους αρέσει να αφήνονται στην τύχη τους, ίσως γιατί την φοβάμαι..δεν υπήρξε ποτέ ιδιαίτερα καλή μαζί μου. Από μικρή ηλικία έμαθα ότι δεν πρέπει να χαρίζομαι σε κανέναν.Να μην αφήνω τους ανθρώπους να με πλησιάζουν πέρα από τα όρια που έθετα εγώ..Έμαθα να θάβω τον εαυτό μου μέσα σε ένα δωμάτιο,να κρύβομαι από όλους κι από όλα. A safe place to be…Επέλεξα δυο φίλες και τις έκανα δικούς μου ανθρώπους ,οικογένεια από εκεί και πέρα σήκωσα άμυνες και έφτιαξα ένα βολικό προσωπείο που κρατούσε άπαντες μακριά.Αντικοινωνική?Σκληρή? Ακόμα και δήθεν για μετρικούς,η εικόνα όμως αυτή με εξυπηρέτησε μια χαρά και για αυτή δεν μετανιώνω.Σίγουρα έδιωξα και κάποια άτομα που ίσως άξιζαν χώρο στη ζωή μου όμως εγώ ζούσα τον προσωπικό μου πόλεμο..μια μάχη με τον εαυτό μου και μαζί της θυσιάστηκαν πολλά.Την πόρτα έκλεισα από πολύ νωρίς και οποίος πρόλαβε μπήκε.
Τα χρόνια όμως πέρασαν και όπως ήταν φυσικό άλλαξα..ίσως και πάλι όχι τόσο.Το προσωπείο της απόμακρης,απλησίαστης το έχω ακόμα.Συνήθως το «φοράω» ασυναίσθητα όταν νιώθω άβολα ανάμεσα σε ξένους.Παρόλα αυτά αγαπώ τη μοναξιά μου αν και μερικές φορές ζηλεύω την κοινωνικότητα των άλλων.Δεν μπορώ να καταλάβω την αίσθηση που έχει κανείς όταν περιτριγυρίζετε από μια μεγάλη παρέα.Δεν ξέρω πώς να συμπεριφερθώ όταν πρέπει να βρεθώ στο ίδιο τραπέζι με αγνώστους.Νιώθω περίεργα, εντελώς out of place. Παρόλα αυτά οφείλω να παραδεχτώ ότι my people skills have improved.. Α δεν έχω παράπονο!:P
Τέλος πάντων αυτό το κειμενάκι για αλλού πήγαινε και αλλού έφτασε.Δεν είχα σκοπό να κλαψομουνιάσω αλλά τον τελευταίο καιρό μου πάνε ΠΑΛΙ όλα τόσο στραβά.Από τη μια τα μαθήματα φωτογραφίας τελείωσαν(περιττό να αναφέρω το πόσο κομμάτια ένιωθα για μέρες)και μαζί τους έχασα επαφή μ'ένα άτομο που γνώρισα εκεί και κυριολεκτικά λάτρεψα(διότι μην ξεχνάμε τα περί κοινωνικότητας και κουραφέξαλα που έλεγα παραπάνω).Δηλαδή μου συμβαίνει το εξής υπεργαμάτο..δύσκολα,για να μην πω σπάνια γνωρίζω κάποιο άτομο που θέλω(απεγνωσμένα στην προκειμένη) να κάνω παρέα μαζί του και επειδή είμαι βλαμμένη και προβληματική το χάνω και κλαίω μετά τη μοίρα μου!Τελικά πρέπει να είμαι μεγάλο βόδι..δεν εξηγείτε αλλιώς.Όμως το προσπερνάω το θέμα αυτό γιατί πάλι μου έρχεται να κλαψομουνιάσω(όχι ότι δεν το συνεχίζω σταθερά αλλά λέμε..). Τελειώνοντας λοιπόν έφυγε καπάκι και ο καλός μου για το φανταριλίκι του και έκτοτε έχει αλλάξει η συμπεριφορά του..Ζηλεύει,γκρινιάζει,είναι καχύποπτος με τους πάντες και τα πάντα και γενικά μου σπάει τα αρχίδια!Προσπαθώ πραγματικά να δείξω κατανόηση για την κατάσταση και ότι είναι αντιμέτωπος με μια «διαφορετική πραγματικότητα» όμως δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα αντέξω να ακούω όλα αυτά,διότι συγνώμη ρε φίλε που δεν πάω να κλειστώ σε μοναστήρι για να μην νιώθεις εσύ ανασφαλής.Ελπίζω απλά τα πράγματα να αλλάξουν..(και επειδή μπούχτισα με όλα αυτά πάω καμιά βόλτα μπας και ξελαμπικάρω)

4 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Ο στρατος ειναι γαμησι για πολλους ειδικα στον συγκεκριμενο τομεα.Απο κει και περα εισαι γκρινιαρα και το ξερεις.Βεβαια πανω κατω κι εγω καπως ετσι ειμαι.Αν και πιο κοινωνικος :P

11:55 μ.μ.  
Blogger SilentSoul said...

Λατρεψα το κειμενο σου παραπονιαρικο και στο λεω αντικειμενικα.Γουσταρω οταν γραφεις χυμα.Να γραφεις συχνοτερα,μη ξαναλεμε τα (γ)ιδια χιχι
Φιλια

12:33 μ.μ.  
Blogger Little A said...

Βγάλτα από μέσα σου να ξεσπάσεις, κάνε κ καμμια βόλτα να ξελαμπικάρεις κ όλα καλά.

Όσο γι' αυτά που δεν σ' αρέσουν, πάντα μπορείς να κάνεις κάτι για να τα αλλάξεις.

6:48 μ.μ.  
Blogger Aveline said...

Καλημέρααααα
Θα μου πείτε«νωρίς το θυμήθηκες να γράψεις»ΑΛΛΑ δεν φταίω εγώ..κλαψ! To Firefox για δεύτερη φορά κράσαρε και έχασα όοοολα μου τα link.H ξενέρα α τ ε λ ε ί ω τ η! Έτσι λοιπόν και εγώ από αντίδραση το έριξα στα torrents μπας και μου φύγει η τσαντίλα(ακόμα του κρατάω μούτρα)..Τέλος πάντων..
Fingo δίκιο έχεις,δε λέω,αλλά η κατανόηση είναι αρετή όταν την διαθέτουν και οι δυο πλευρές,όπως και η υπομονή άλλωστε(την οποία προσωπικά δεν την έχω γαϊδουρινή)

Ευγενία που χάθηκες βρε κοπελιά??
little A έχεις msn?Αν έχεις τότε έλα να τα πούμε :)

1:46 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics