Παρασκευή, Αυγούστου 10, 2007

This summer..

..turns out to be such a big joke!
Ι truly – deeply and totally HATE summer.. and its official! I’m breaking up with it ..or the idea of it..
Πως καταφέρνω κάθε φορά να τιμωρώ τον εαυτό μου κάνοντας τις ίδιες σκέψεις, επιστρέφοντας στον τόπο του εγκλήματος νοητά ξανά και ξανά!Δεν βγάζω άκρη..
Φταίει η εποχή?Σίγουρα φταίει ο μήνας,φταίει και η ανόητη φύση μου που εξαναγκάζει τον εγκέφαλο να επεξεργαστεί εικόνες και καταστάσεις οι οποίες πλέον δεν έχουν κανένα νόημα, καμία θέση στην ζωή μου.Νομίζω ότι απλά έχω ανάγκη από διακοπές..Έχω ανάγκη να εξαφανιστώ!Να ξορκίσω οτιδήποτε οικείο!Τα βαρέθηκα όλα..δουλειά,ρουτίνα,ζεστή,πίεση ..βαρέθηκα!

Φεύγω λοιπόν μπας και βρω λίγη ψυχική ηρεμία.Στις 18 πατάω Ικαριώτικο έδαφος. Επιτέλους ένας διαφορετικός καλοκαιρινός προορισμός!Είχα φυσικά την συνηθισμένη πρόσκληση από Μυτιλήνη(αυτή τη φορά προς έκπληξή μου και από εκεί που δεν το περίμενα.. μα όλοι πάνε Μυτιλήνη φέτος,what the heck???)αλλά αν πήγαινα απλά θα χτυπούσα το κεφάλι μου στον όποιο διαθέσιμο τοίχο.Και ναι,γαμάτο νησί,still top on my list αλλά 3 χρονιές in a row με λίγο off the balance material για ιδανικό περσινό farewell ήταν αρκετό ώστε να στραβοκαταπιώ με το πρώτο άκουσμα του «έλα θα περάσουμε καλά».Ναι,μια χαρά.. Θα γελούσα πολύ με την πάρτι μου..Θα μάθαινα πως είναι επιτελούς να πίνεις σαν τον Ορέστη Μακρή,στην θέση μάλιστα του θεατή θα είχα την καλύτερη μου φίλη η οποία φυσικά στο τέλος της παράστασης θα με εξανάγκαζε (ακόμα και με χωνί) να κατεβάσω το κοκτέιλ «βούρκος στο ποτήρι» ή αλλιώς «I wish I was dead» συνοδευμένο με λόγια που έχω ακούσει τοοοοσες φορές και αποδεδειγμένα μετά πολλά απαιτητικά crash tests μου προκαλούν εντυπωσιακές τάσεις φυγής..So θα έπαιρνα την "φουσκωτή μου βαρκούλα" και θα γύριζα με ταχύτητες speedy Gonzales και σε ακόμα χειρότερη κατάσταση πίσω στην αναθεματισμένη Αθήνα.
Συμπέρασμα..Με πονάει ακόμα που έχασα τον άνθρωπο αυτό.

(Ιου!Αύγουστος ειναι..θα περάσει)


Εχμ φυσικά όλα αυτά που γράφω δεν βγάζουν κανένα νόημα στον επίδοξο αναγνώστη (άστο μην το ψάχνεις..) αλλά σίγουρα αν δεν τα έγραφα θα έσκαγα.

1 Comments:

Blogger insomnia#3 said...

γράφε κορίτσι ...

είναι και αυτός ένας τρόπος , και ίσως, απλά λέω ίσως , μετά από καιρό ξαναδιαβάζοντας τα την εποχή που τα μεγάλα ζόρια θα έχουνε πια περάσει ( γατί και αυτο νομοτελειακο ειναι !!!) ,να δεις αν τόσο φορτίο αξιζε !!!

8:58 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics