Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2007

Του Κίτσου η μάνα ή αλλιώς ότι πάρεις εκατό

Δεν ξέρω αν φταίει το καλοκαίρι(που πάντα με αποσυντόνιζε),η εναλλαγή ήλιος-βροχή..ο καιρός γενικότερα ή απλά όλες αυτές οι παύσεις στο πρόγραμμα μου(από εκεί που πνιγόμουν βρέθηκα με σωσίβιο και μπρατσάκια)αλλά έχω αρχίσει-με λίγα λόγια-να τα παίζω.Πλέον έχω παρατηρήσει ότι με ενοχλεί το παραμικρό. Πράγματα που υπό φυσιολογικές συνθήκες δεν θα με ενδιέφεραν καθόλου,δεν θα έδινα πάνω από δυο λεπτά προσοχής έχουν αρχίσει να μου την δίνουν άγρια και ανελέητα στα νεύρα..και σας ερωτώ,έτσι από περιέργεια..Έχετε προσέξει πόσα ψωνισμένα βλίτα φυτρώνουν κάθε μέρα ανάμεσα μας?Βρήκαν όλοι από ένα γαμημένο καλάμι και το βολτάρουν χωρίς να χαρίζουν τίποτα σε κανέναν!
Τις βλέπεις στο στέκι σου,στο δρόμο,στο απέναντι πεζοδρόμιο,τα πιο πολλά ανήλικα ακόμα, ντυμένα με ότι πιο ξέκωλο κυκλοφορεί,να κουνιούνται σαν μαούνες προσπαθώντας να πλασάρουν τι?Καλοκαίριασε και βρήκαν έναν ακόμα λόγω να τα πετάξουν όλα έξω, πατσόκοιλα ή κόκαλα το ίδιο τους κάνει.Διότι ποιος χέστηκε να σε γνωρίσει μωρή για το μυαλό σου?Όλοι τον κώλο σου θέλουν να δουν..τι κατάντια!Και φυσικά για το παρόν υποsub δεν θα βγάλω του άντρες απέξω..Τα ιδία σκατά,διαφορετικό περιτύλιγμα.Γιατί μη ξεχνάμε, για μια εικόνα ζούμε σε αυτήν την κοινωνία,right?
Συνεχίζοντας λοιπόν το tour του ψώνιου ακούω το δεύτερο καμπανάκι ξάφνου να χτυπάει στο μυαλό μου(είναι σοβαρό γιατρέ μου?)..Το καλάμι «είμαι ταλεντάρα και φυσάω»..Ε ναι εδώ από πού να αρχίσω πραγματικά δεν έχω ιδέα!Το τι έχω πετύχει,τι έχω ακούσει,τι έχω δει απλά εντάξει θα έπρεπε να αρχίσω σήμερα και να το κάνω sequels του starwars!Οπ μπρίζοσα τώρα..Ας ρίξω παραδειγματάκια(τα soft για να μην ξεκινήσω τα ηρεμιστικά)
Πως είναι δυνατόν να γελάει ένα ολόκληρο μαγαζί με την πάρτη σου,με την κατάντια την ίδια και να εξακολουθείς μαρή παρατράγουδο να το παίζεις φωνάρα-ταλεντάρα-θεά και λοιπά αα(όπως μπαρμπούτσαλα)?Να μιλάς λες και είσαι η μετενσάρκωση της Κάλλας και παρόλα αυτά κάθε φορά που ανοίγεις το στόμα σου για να τραγουδήσεις να ακούγεται κάτι σαν το θρυλικό ήχο του Cats στην νέα του version.Όταν δηλαδή οι γάτες του μιούζικαλ αποφάσισαν να προβούν σε ομαδική αυτοκτονία!
Περιπτωσάρα βου..
Κάνει να φέρνει το μπλοκ ζωγραφικής για να θαυμάσουμε το ταλέντο της(για το οποίο μας έχει ξεκαθαρίσει ότι όχι μόνο τρέχει στις φλέβες αλλά ξεχειλίζει λερώνοντας τα πατώματα) αφήνοντας μας όλους μαλάκες με τις εξαιρετικές της δημιουργίες τις οποίες μπορεί να συναγωνιστεί μοναχά..η ανιψιά μου που πάει νηπιαγωγείο!Θυμάστε το see through σπιτάκι με το λαμπάκι να κρέμεται φάτσα κάρτα στη μέση του μοναδικού μονοδιάστατου δωματίου? Ναι το έχω δει και αυτό το ψώνιο,α!το οποίο by the way για χρόνια έκανε μαθήματα σχεδίου(σαν την άλλη που δήλωσε περίτρανα ότι παρακολουθούσε μαθήματα μουσικής για τουλάχιστον 30 χρόνια!Μμ θεά έτσι?Εμ έλα όμως που είναι 28..)..στον ύπνο της.
Ιχ θα μπορούσα να πω και το παράδειγμα της φωτογραφίας αλλά είναι ήδη αργά,είμαι ΗΔΗ τσιτωμένη και αύριο έχω δουλειά(εκεί συναντώ ψώνια της πρώτης κατηγορίας).
Νeeext!το πιο φρέσκο και σπαρταριστό..Τρίτο καμπανάκι..γκλίνγκ!
Call me διαδικτυακό καλάμι αλλιώς blogο-ιδιοκτήτη.Τι?Έχεις 10?20?100!?!?!1000?!?!? επισκέψεις καθημερινά στο blog σου?Ε τότε είσαι ένας celebrity, ένας star..είσαι το καινούργιο μοντέλο ψωνισμένου κρέατος!Συγχαρητήρια!Ρε είμαστε για τα πανηγύρια!Βρήκε ο γύφτος τη γενιά του κι αναγάλλιασε η καρδιά του!Απ’ότι φαίνεται έχουμε ξεχάσει τι σήμαινε αρχικά blog(εκτός και αν το είδα εγώ λάθος)..Οι περισσότεροι πλέον κοιτάνε τι μαλακία να ανεβάσουν μπας και τραβήξουν κανέναν πελάτη(γιατί sorry αλλά δεν μπορώ να θεωρήσω πια τον εαυτό μου επισκέπτη)ή έστω πόσο χύμα πρέπει να γράψουν τα κείμενα τους χρησιμοποιώντας ότι πιο χυδαία λέξη κυκλοφορεί στο νεοελληνικό λεξιλόγιο(ειδικότερα στον τομέα αυτό έχω παρατηρήσει μια άνθηση..νέες δημιουργίες κάθε μέρα στην οθόνη σας!)για να παρουσιαστούν ως τι?πραγματικοί?Αληθινοί?Σόκαρε καλό μου και θα δεις πόσα κρέατα θα μαζευτούν να σε διαβάσουν..Κάντο και εσύ μπορείς!
Για τέλος άφησα και τον βασικό λόγο που ξεκίνησα να γράφω αυτό το post
Διάβασα,που λέτε και κάτι καινούργιο ανάμεσα στα καλάμια..και το συγκεκριμένο με στεναχώρησε ρε γαμώτο γιατί εδώ και καιρό συνήθιζα να κάνω στάση σε αυτό το blog..
Ο ιδιοκτήτης,σε ένα ξέσπασμα θεϊκής απόγνωσης(γιατί έχω το φαν κλαμπ μου και γουστάρω) τα έχωσε κανονικά σε όλους αυτούς και αυτές που ΤΟΛΜΑΝΕ να βάζουν comment ενώ είναι ήδη logαρισμένοι στο σύστημα και έτσι ο οποιοσδήποτε φανούρης μπορεί να κλικάρει στο nick μπαίνοντας στο αντίστοιχο blog (διότι δεν μπορεί ο κάθε κακομοίρης,άσημος blogατζής να χρησιμοποιεί το δικό μου χώρο για να γίνει γνωστός!Got it ρε?)..Πάλι καλά δηλαδή που δεν είμαι επιρρεπής στο να γράφω σχόλια γιατί τότε θα με κυνηγούσε με κουμπούρα κατηγορώντας με ότι εκμεταλλεύτηκα την μεγαλοψυχία του superstar blogger για να πάρω και εγώ το κακόμοιρο λίγο από την stardust της ΨΩΝΑΡΑΣ(θα πάρω???Όοοοχι δεν θα πάρω!)...και αναρωτιέμαι τώρα εγώ με το φτωχό μου μυαλουδάκι..μετά από ένα τέτοιο post τα παίρνεις ή τ’αφήνεις?Διότι αν τ’αφήνεις χρυσό μου είσαι πολύ μεγάλο καραμπλίπμπλιπ μιλάμε!Άντε πήγαινε να βοσκήσεις καλύτερα..

3 Comments:

Blogger SilentSoul said...

Ποσο δικιο έχεις :)
Goodmorning!

9:10 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

XAxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxax

3:40 μ.μ.  
Blogger insomnia#3 said...

Καλημέρα ,

Δεν θέλω σχόλιο ντε και καλά να μου αφήσεις αλλά αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο " μπλογκογούτσου - γούτσου " μου .Εσένα ειδικά φαντάζομαι να σου αρέσει ...¨:-))

Γιάννης

9:44 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics